czwartek, 7 maja 2015

Rukola z buraczkiem i gruszką / Rucola beet and pear














Rukola i burak to moje ulubione połączenie 
Mój drugi post był własnie z taką sałatką :)


Ostatnio koleżanka poczęstowała mnie pyszną sałatką, z moimi ulubionymi składnikami, którą dziś Wam prezentuję 
Aga raz jeszcze dziękuję za pyszną kolację :)
W oryginale były orzechy włoskie, których jeść nie mogę, więc zastąpiłam je pestkami dyni



Składniki :

- rukola
- 1 ugotowany burak
- 1 gruszka
- pestki dyni
- feta
- sos balsamico ( u mnie o smaku figowym - dostępny w Biedronce, polecam bo pyszny )



Oczywiście przygotowanie jest banalne :)
Buraka gotujemy w osolonej wodzie, po ostygnięciu obieramy i kroimy go na cienkie plastry
Gruszkę kroimy również w cienkie plasterki
Fetę kroimy w kostkę
Wszystko układamy na rukoli , posypujemy pestkami dyni i polewamy sosem według uznania



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz